Zero 2 Hero

perubahan..perlu dalam setiap perjalananku

Air Terjun Berkelah....

Setelah sekian lama blog aku tanpa post2 yg baru....ade nampak dah karat2 sikit kat sini kan?
ke'busy'an semakin menjadi-jadi sejak kebelakangan ni la..

Berbalik ke title asal, trip aku dengan kawan2 ku ke berkelah sempena kedatangan sambutan hari kemerdekaan. Ini bukanlah first trip aku, trip yang keberapa ntah..aku juga kurang pasti.

Seperti biase, sebelum bertolak..bekalan makanan perlu dibeli sebelum aktiviti mendaki bukit bermula..pastu..perjalanan delay sekejap sebab ade lagi makhluk2 yang ketinggalan..hehe..waqjai,mel, zairul n john..dalam masa menunggu tu..sempat la kami ni pose..huhu



perjalanan diteruskan setibanya geng2 waqjai tadi..merentasi gambang, kem plkn, matrik pahang..nampak la kelibat student2 matrik tunggu bas. Nak balik kampung ke nak kuar bandar? ntah la..

aku yang lead barisan depan sekali ni terus je memecut. Memecut takat 60km/j je hahaha..mana taknyer..kena la setahap moto jepah yang baru dimodified..wahaha..modified2 tapi maximum 60km/j je..dengan x sedarnye..ade moto di barisan blakang yg pecah tayar..yg aku dah sedap dah pecut x toleh2 lagi dah..nasib baik member2 blkang ade yg tolong.

Tiba di destinasi...



Tara....


air terjun yang sejuk..grrr..ni kat tingkat atas













Sekian.....tata

0 comments: