Zero 2 Hero

perubahan..perlu dalam setiap perjalananku

malam minggu

aii..kan aku dah cakap..kalo aku nak wat posting..mesti wat sesuka hati kan..not consistent betul!
haha..nak wat cane kalo MALAS + kesibukan...argh..alasan2.

ok..balik pada tajuk posting ni. malam tadi aku tengok filem jiwang yang kebanyakkannye kaum2 hawa suka/gile sangat/kipas susah mati (die hard fans). Err..citer Twilight saga: Eclipse.
hehehe...malu sket aku :P




ok..biar aku terus terang la.Errr....aku pun peminat siri ni. Ok..x cukup dengan tu kat rumah aku ader semua siri novel pontianak vegetarian ni kecuali Twilight. LOL. haha..x macho langsung kan...Opps..kantoi sudah.

Ok..aku malas nak citer pasal sinopsis citer ni. saper2 nak tau..pi la tengok sendiri..kalo aku citer..nanti x best plak kan..tapi aku nak bagitau kat sini..Movie ni mmg best..kali ni mmg banyak aksi berbanding cerita pertama (twilight) dan citer kedua (newmoon).
rating aku bagi untuk filem ni out of 5 star..aku bagi 4 star. hahha..memang la, dah aku minat!

p/s: start minat citer ni lepas tgk filem twilight...pastu terus beli novel newmoon..haha..tapi buku lain adik aku yg beli..dia pun dah terminat sama gak :P

1 comments:

oh belum tgk lg movie ni.. huhu.. edward.. haih.. maybe beli dvd je la lg bgs.. :P

ENVEEUS.COM
Shop@Enveeus